tirsdag 7. mai 2013

Mammabesøk ~en tilsendt historie.

Hei her er en episode som er nylig opplevd. Jeg er en person som ikke ser det unaturlige rundt 
meg men jeg lukter og kjenner. Det var natt til mandag og klokka var ca.03 natten. Det hender ofte at jeg våkner den tiden på døgnet av ett eller annet. Det er blitt meg fortalt at det er bare hjelperne min som er innom. Jeg våkner og ser på klokka, konstaterer at den er so vanlig rundt tre. Snur meg mot vinduet for å legge meg bedre til rette da jeg jeg kjenner en sterk lukt som jeg drar kjensel på.. Det lukter mamma. Lukten er ikke å ta feil, en duft av Chanel.. Jeg trekker på smilebåndet og tenker ja ja, du må sjekke om alt er bra, alt er bare bra sier jeg inni meg. Lukten blir straks borte og jeg kan snu meg mot min kjære å prøve å sovne igjen. Dagen etter våkner og det er ingen snev av Chanel lukt på soverommet. På en måte så er det godt å få disse påminnelsene men samtidig så lurer man på om man er riktig klok. Jeg tror at det er mang som opplever lignende ting men de stenger for dem. Hva som er riktig og galt er ikke godt å si, men for meg så har det vært godt å akseptere at jeg føler og lukter det jeg gjør.


Hilsen
Marie


Tusen takk igjen Marie! Så koselig at noen vil dele sine opplevelser her på bloggen. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar