tirsdag 4. desember 2012

En fjær fra en nær?

Heidi  har skrevet dette innlegget på en alternativside på facebook. Jeg har fått lov til å dele det her. Vi vil gjerne høre hva andre sier om dette. :-) Takk for at jeg fikk dele, Heidi.

"Etter vi hadde kommet tilbake fra juleavslutning på skolen 

så fant julie en liten fjær under stuebordet.... hvordan har 

den havnet hit spurte datteren min meg om... og fortalte 

henne at kanskje det hadde vært en engel her å besøkt oss 

og lagt igen en liten fjær som en minne! jeg sa det uten å 

tenke på hva vi snakket om noen timer tidligere..nemlig at 


hun savner onkelen sin og kunne ønske han var der og at 

det var lenge siden hun hadde vært sammen med han, selv 

om hun hadde han inni hjerte sitt,sa hun... ♥ 


Noen som har noen tanker rundt dette om denne fjæren 

som plutselig dukket opp under stuebordet..??"



Illustrasjonsfoto: Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar